השוק הכשר

בעשרים וחמש השנים האחרונות הביקוש למוצרים עם הסמכה כשרה עלה באופן דרמטי. ליתר דיוק, השוק הכשר צמח בשיעור שנתי של 15% במהלך השנים האחרונות

הצרכן הכשר

מיליוני אנשים ברחבי העולם מגבילים את צריכת המזון שלהם ומחפשים את הסימן “כשר” כדי לוודא שההעדפות שלהם מתקיימות. על פי מחקרי שוק, המשיכה לאוכל כשר חורגת מהאינטרס של קבוצה אתנית ספציפית. צרכני מזון כשר כוללים יהודים, מוסלמים, בני כנסיות דת אחרות, צמחונים, אנשים עם אי סבילות ללקטוז, ומי שמבין ש”כשר עדיף”.

השוק היהודי
Integrated Marketing Communications צרכנים יהודים מהווים כמעט 45% מהשוק הכשר. חברת
אינטגרטייד מרקטינג קומיוניקיישן. תקשורת שיווקית משולבת] חושפת כי כ- 2.5 מיליון יהודים צורכים מוצרי מזון כשרים].

הקהילה המוסלמית
מיליוני מוסלמים ברחבי העולם חיים על פי תזונה הדומה לחוק הכשרות. מוצרי מזון בעלי תעודת הכשר מושכים את תשומת ליבם של מוסלמים מכיוון שהם עומדים בדרישות חלאל. מספר רב של מחקרים של העדה המוסלמית מראים את תשומת הלב המוענקת לסימן הכשרות. למעשה, מוצרים עם אישור כשרות הוכנסו בקהילה זו עד כי כיום המוסלמים מהווים כ 20% מהשוק הכשר.

זרמים דתיים אחרים
האדוונטיסטים של היום השביעי, כמו גם לכתות אחרות של הנצרות, יש מגבלות תזונה הדומות לאלה של היהדות. חזיר, למשל, אסור לאדוונטיסט של היום השביעי. סימן כשרות במוצרי מזון מבטיח להם הסרת דאגה והיתר אכילה של המוצר.

אי סבילות ללקטוז
אי סבילות ללקטוז משפיעה על מיליוני אנשים. בנוסף, אנשים הסובלים מאלרגיה למוצרי חלב עלולים להיות בסכנת מוות כאשר הם צורכים כמות מינימלית של רכיבים הנגזרים מחלב. חוקי הכשרות מחייבים הפרדה מוחלטת בין בשר לחלב. לכן, מוצרים המכילים מרכיב חלב חייבים להיות בסימן הכשר עם האות D.
מילה מהשפה העברית שפירושה “ניטרלי”) מבטיח כי המוצר אינו מכיל מוצרי חלב. אותם צרכבים בעלי אי סבילות ללקטוז, כמו גם אלו הסובלים מאלרגיה לחלב, מחפשים את ימן הכשרות מכיוון שבוא מבטיח כי למוצר לא היה קשר כלשהו אם נגזרת חלב”) Pareve ” או השימוש בכינוי [פרווה] פ ” D” היעדר האות
.

צמחונים
STAR-K יחד עם הכינוי או סמל ה STAR-K מסיבות שונות, צמחונים מוציאים מהתזונה שלהם בשר, עופות ודגים. סמל , ” Pareve “, מבטיח כי המוצר אינו מכיל נגזרת של בשר, חלב או עופות, ולכן הוא מתאים לתזונה צמחונית.

ערובה לאיכות
סימן הכשרות בתווית מייצג יותר ממוצר העומד בתקנים הדתיים. זה לא נחשב רק לסימן איכות אלא גם ערובה,
המקבילה ל – Good Housekeeping Seal of Approval the ]חותמת אישור “גוד האוס קיפינג”. אישור לכלכלת משק בית – טובה[. למעשה, על פי סקר שנערך על ידי Integrated Communications Marketing ]תקשורת שיווקית משולבת[ בשנת 2001 , הצרכנים המאמינים כי הכשרות מועדפת מהווים 25% מהשוק. אפילו צרכנים שאינם מודאגים מכללי התזונה שהוזכרו לעיל מחפשים סימן כשרות כביטוח משנה נוסף בעת
רכישת מוצרי מזון .
הימים בהם צרכנים קנו מזון המבוסס על טעם ומשיכה חזותית חלפו מזמן. צרכנים בוחנים את המוצר ותרים אחר מרכיביו והמידע תזונתי. הם מודאגים ביותר מהמזונות שהם צורכים,
חוקרים את תהליכי הייצור שלהם ומרכיבי המוצרים. סימן הכשרות, עם הטיפול וההשגחה שהוא מייצג, מבטיח את האיכות הגבוהה ביותר למספר הגדול ביותר של צרכנים עם ציפיות שונות.
מעודד אותו לחקור כיצד מוצרים אלה . STAR-K השוק הכשר מציע שפע של הזדמנויות לתעשיית התזונה עם סימן כשרות יכולים להיות חלק מאסטרטגיות המכירה והשוק שלה. בקש טופס בקשה והפק את המרב ממחקר ההיתכנות שלנו המוצע ללא עלות וללא כל התחייבות. אנשי STAR-K מקבלים בברכה את הזכות לשרת אותך.